Sunday 13 October 2013

Chinta Hati Datang Kembali!!



Tu dia...tajuk taknak kalah...hehe...
Ya..memang saya sedang berchintan chintun...
Yang sedang membaca janganlah berasa tertipu..
Betul ni...dah lama jatuh chinta...nak dekat setahun dah..
Sekarang ni je baru rasa nak cerita...nak kongsi.
Chinta yang ini boleh je kongsi ramai-ramai..lagi ramai lagi best!! tak payah nak cemburu2 :)

Inilah chinta hati saya!!

SHAKLEE COLLAGEN POWDER


Elok elok ngam2 saat-saat stok saya dah nak habis, ditakdirkan bulan promosi Collagen Powder ni kembali..Heppinyaaa....Alhamdulillah.

First time saya try collagen ni December last year. Mula-mula beli 1 kotak je. Lepas seminggu pakai dah dapat rasa kelainan dekat kulit muka...tapi diam-diam je dulu..ntah2 perasan je aku ni..Tapi lepas lebih kurang 2 minggu, bila balik rumah parents, mak tegur makin cerah. Like seriously~~~? Yeay!
Apa lagi, tak mahu mensia-siakan bulan promosi Collagen Powder masa tu, teruslah saya borong Buy 6 Free 1. Berbaloi-baloi! Sangat puas hati.

Dan sejak episod itu, emak saya mula merasa lega dengan improvement kulit muka saya yang sememangnya bermasalah sebelum ini. Beliau dah tak bising-bising lagi kerana kalau dulu, beliaulah yang tak jemu-jemu suruh try produk itu ini sebab tak senang tengok kulit anak daranya yang kusam, berjerawat dan berparut sana sini. Maka dengan itu, beban emak dah kurang sikit buat masa ini, kerana hanya tinggal perlu bising tentang isu berat sahaja pula (erkkkk~~).hahaha!

Selain emak, banyak lagilah feedback lain yang memberangsangkan yang saya terima. Dari seorang kawan yang tak jumpa in a few months bila jumpa terus stare at me kata "kulit kau nampak sekata" hinggalah yang ke makcik yang bila saya hulur tangan nak salam boleh pula dia buat muka yang seolah olah berkata "Kau ni anak sapa?", sambil saya tunjuk emak, barulah makcik itu bersuara "Lahhh Kak Long!!!Putihnyaaa". 

Bukan sahaja saya berpuas hati dengan tona warna kulit tetapi juga kulit yang dah tak terlalu kering atau terlalu berminyak yang seterusnya membantu mengawal pertumbuhan jerawat.


Tapi cerita di atas telah menjadi anti-klimaks apabila saya telah berjemur hampir hari-hari selama sebulan ketika terlibat dengan major overhaul di kilang saya yang baru berakhir awal bulan ini. Maka, saya pun sebenarnya tengah berusaha untuk menyental kembali sunburn yang agak tebal ini dan tentunya boleh dengan Shaklee Collagen Powder ini (In Sha Allah).

Jadi, masakan dengan pelbagai komen positif yang telah saya dapat ini, saya tak mahu berkongsi dengan kawan-kawan yang mungkin sebenarnya macam saya yang setahun dulu - tercari2 makanan kulit yang sesuai dan berkesan.

Haih..kalau nak cerita...memang banyak lagi.
Apa-apa pun, for more info on any Shaklee product, contact me at :

Nur Syazni M. Nasrah
Shaklee Independent Distributor # : 892144
HP / Whatsapp : 019-5258501








No comments:

Post a Comment